למה בכלל צריך צניעות?

27/04/2023

0

שתפי:

אהבה עצמית

אוף עם הצניעות הזאאתת

יוואווווווו

נשבר לי. זהו באמת נשבר לי. כמה אפשר ללכת עם חולצה מתחת למרפק כשאני לא אוהבת את זההההההה. כמה אפשר כבר שאמא מעבירה חצאיות שאני אוהבת לאחותי, כי זה כבר גבולי. חאלססס לא רוצהה.

למה בכלל צריך צניעות? זה באמת כ"כ מתסכל אותי.. ולא כדי לא להכשיל גברים כי השם היה יכול לסדר את זה ולעשות עם זה משהו אוף.

תשובה

את שואלת פה שאלה עמוקה ובאמת חשוב כל כך לברר אותה דווקא בתחילת החיים שלך כנערה. אני חושבת שברגע שתלכי עם הבירור הזה זה רק ילך וייטיב איתך ויוכל להתחבר על הרבדים הפנימיים שבך.ובכלל בכל דבר להעמיק ולברר זה מדהים בעיניי.

לעניינינו, כשנפגשים עם מושג מסוים אני בד"כ הולכת למקור שלו.ובפעם הראשונה שאנו נפגשות עם העניין של כיסוי וגילוי שזה בעצם שני הצדדים ושתי התנועות של המושג צניעות זה בסיפור של אדם וחווה כאשר הם אכלו מעץ הדעת ואז הם הבחינו בעצמם שהם ערומים.מה קרה שם?איך ככה פתאום הם שמו לב?

בואי נראה, כאשר הם היו לפני החטא הכל היה אחד הגוף והנשמה.ללא הבדל ביניהם. ומיד אחרי החטא  נוצר פירוד בין הגוף והנשמה ואז הם קלטו שהם ערומים והתביישו מזה,עשו לעצמם סוג של כיסוי ואח"כ גם הקב"ה יצר להם כתנות עור.

מה מבינים מכאן?

שיש בנו כמה רבדים. פנים וחוץ,גילוי וכיסוי.

הגוף בשונה מהנשמה, מהפנימיות הוא זמין יותר ומושך יותר.

הכיסוי של הגוף מגיע כדי לאזן את התכונה הזו של הגוף וכדי שהוא לא ייקח את כל תשומת הלב,כי הרי אנחנו מורכבים גם מהפנים שלנו מהאישיות מהאופי והתכונות שלא נראות כלפי חוץ.

האישה,במיוחד כשהיא גדלה ומתפתחת מבפנים ומבחוץ,יש בה הרבה כח חיים ואנרגייה שהיא באמת מושכת אליה אנשים. תנסי לענות לעצמך על השאלות הבאות-האם אני רוצה לפזר אותה ככה לכולם?או שאני רוצה לדייק אותה ושרק אנשים מסוימים יושפעו ממני?

כל אחת היא מיוחדת ועוצמתית. חלק ממה שמייצר את הייחודיות שלנו , זה ההסתרה והכיסוי של האיכויות הפנימיות שלנו.

וכשהן גלויות לכולם כבר לא יהיה פה שום סוד, שום דבר פנימי. תחשבי על בית,כמו שהמבנה מפריד בין פנים וחוץ וזאת כדי לשמור על מי שגר בתוכו שיוכל להתנהל באופן חופשי ולהביע את המקומות הפנימיים שבו ללא הרגשת היחשפות יתר על המידה, כך גם כשאנו מתלבשות, אנו רוצות לדייק את העניין הזה- איפה וכמה אני פותחת ומגלה את עצמי החוצה ולמי כמובן. אם הכל יהיה גלוי,כל הייחודיות והעוצמתיות תפסיק לרגש ולהיות נוכחת כי זה כבר לא סוד,הקסם הזה נעלם.וכך אני הופכת להיות גלויה לכולם למרות שלא בטוח שאני רוצה בזה.

עד עכשיו דברנו הרבה על כיסוי.איפה ומתי מגיע הגילוי בטח שאלת.

או!שאלה מעולה! הגילוי מגיע כשבע"ה תפגשי את החתן שלך את האיש המיוחד לך שרק אליו את שומרת על כל הסוד והקסם המיוחד לך ושתדעי שה הצד השני של הצניעות.כל המטרה של הכיסוי היא בסוף הגילוי!

נק' למחשבה,תנסי למצוא לך מילים על צניעות שגורמות לך לחוש טוב וחיבור לגופך.

למעשה, לגבי הלבוש, אולי תוכלי לדבר עם אמא ולומר לה שאת רוצה להתלבש יפה כמו שאת מחוברת אליו,עם גדרות הצניעות אבל חשוב לך להשקיע בזה ולא 'להישאר' עם מה שעוד עולה עלייך ולא קצר או גבולי…כי המטרה שלנו היא גם לעשות את זה באופן שמהדר אותך ומשמח אותך!

בהצלחה רבה!

לתשובה המלאה ↓
0 0 הצבעות
דרגי את הנושא
0 תגובות
תגובה מוטבעת
הצג את כל התגובות

אולי יעניין אותך...

0
אשמח לשמוע את חוות דעתכם, נא הגיבו.x
השאלה*

איזה כיף שאת כאן!
מזכירות לך שהגלישה שלך באתר זה נסתרת לחלוטין מפני הגולשות האחרות. השאלות שלך מגיעות למומחיות בלבד ויקבלו מענה במלוא הרגישות והרצינות.

שאלתך נשלחה בהצלחה!

אחת המומחיות שלנו תענה לך תשובה אישית שתשלח למייל שלך.

עדכון פרטים

שם פרטי
לא חובה
שם משפחה
כינוי*
גיל*
מייל*
סיסמה
אימות סיסמה

עדיין לא רשומה? הירשמי כאן

כינוי*
גיל*
מייל*
סיסמה*