ה' רוצה שאלך בצניעות ופחות אוהב ואתחבר לעצמי?

27/02/2023

0

שתפי:

היי שלום❤️ יש לי שאלה, זה שווה את זה שאני הולכת בצניעות אם זה סוג של מעציב אותי? אני באמת הולכת בצניעות מבחירה (פעם הלכתי יחסית לא צנועה..) אבל זה כל כך אבל כל כך קשהה!!!! ב"ה יש לי גוף יפה וכל כך יפה עלי בגדים לא צנועים, אני מסתכלת במראה שאני עם מכנסי גינס או חולצה קצרה וזה כל כך יפה. ואז אני שמה חצאית שמכסה את הברך ומרגישה פשוט כבויה. אני באמת הולכת צנוע רקק בגלל שאני רוצה לא להיות כפויית טובה ולהגיד תודה לה' אבל זה בא על חשבון השמחה שלי. ה' באמת רוצה שאני אלבש צנוע ופחות יאהב אותי? תודה רבה רבה

תשובה

יקרה ואהובה,

האמת שהשאלה שלך ממש טהורה ואמיתית.ניכר שאת באמת חלוקה ובאמת באמת רוצה את שני ה'קצוות' האלה.  קודם כל,זה מדהים בעיני שאת משתדלת להתלבש בצניעות למרות שזה קשה לך,זה בעיני דבר שייתן לך כל כך הרבה בחיים,לעשות גם אם לא פשוט לי,ותוך כדי להעמיק איך כן להתקשר למה שאת עושה.את לא מוותרת.ועוד מבחירה! אך ודאי שבאמת הבקשה שלך לחתור מבפנים לרצות את זה באמת באמת זה עוד יותר  מראה לי איזה פלא את! ועוד דבר,כל כך משמח לשמוע שאת אוהבת את גופך,זה בעצמו פשוט וואו, ואני בטוחה שה' שמח בך מאד על החיבור שלך עם הגוף שלך!!!

ולגוף השאלה,הייתי רוצה שתנסי לדייק עם עצמך איזה סגנון לבוש כן משמח אותך,איזה פריט לבוש כן משמח אותך ואיך אפשר לשלב את זה במלתחה שלך הנוכחית.האם יש צבעים מסוימים שמשמחים אותך? האם יש לוקים שיותר אהובים עלייך?אולי כדאי לשאוב השראה מכל מיני נשים שלבושות צנוע ולטעמך? היום יש הרבה מקומות שאפשר לקבל מהם השראה! תנסי לבדוק מה בדיוק מכבה אותך? האם זה את מול עצמך נהנת להתלבש ככה? אם כן,אולי שווה להתלבש ככה בבית ולהנות מהזמן הזה עם הלבוש הזה,ואז בעצם יש מקום פנימי אצלך שמקבל את הגוף ואת הנראות כמו שאת אוהבת,וכשבפנים את תקבלי את השמחה מהלבוש הזה,תוכלי להגיע ממקום יותר שמח נינוח ורגוע למצוא בחוץ את הבגדים שיש לך חיבור אליהם ושתשמחי מאיך שאת נראית. גיזרות מסוימות, אולי שמלות? אולי שילובים שעוד לא ניסית?  בשמחה תוכלי לשאול שוב אם לא עניתי לך על השאלה באופן מספק.

לתשובה המלאה ↓
0 0 הצבעות
דרגי את הנושא
0 תגובות
תגובה מוטבעת
הצג את כל התגובות

אולי יעניין אותך...

0
אשמח לשמוע את חוות דעתכם, נא הגיבו.x
השאלה*

איזה כיף שאת כאן!
מזכירות לך שהגלישה שלך באתר זה נסתרת לחלוטין מפני הגולשות האחרות. השאלות שלך מגיעות למומחיות בלבד ויקבלו מענה במלוא הרגישות והרצינות.

שאלתך נשלחה בהצלחה!

אחת המומחיות שלנו תענה לך תשובה אישית שתשלח למייל שלך.

עדכון פרטים

שם פרטי
לא חובה
שם משפחה
כינוי*
גיל*
מייל*
סיסמה
אימות סיסמה

עדיין לא רשומה? הירשמי כאן

כינוי*
גיל*
מייל*
סיסמה*