זו בעיה להתאהב במהירות?

07/04/2024

0

שתפי:

זוגיות ואהבה

היי, אני בת 17 ולאחרונה מוצאת את עצמי כאילו מתאהבת בהמון בנים בסביבה שלי. (שניים מהעבודה, אחד מהבית ספר, כמה מהסניף וכו) אני מוצאת את עצמי חושבת על כל אחד מהם לחוד והרבה, וממש מרגישה כאילו מאוהבת. (אוהבת את האופי, את המראה, את היחס שלהם אליי וכו). זה נןרמלי שאני מרגישה ככה לכל כך הרבה בנים במקביל? אני יודעת לומר שזה מעבר לסתם משיכה, יש הרבה בנים שאני סתם נמשכת אליהם ולא מייחסת אליהם את אותה רמה של חשיבות כמו אל אלו שאני מרגישה ממש מאוהבת. הבעיה היא אצלי?

תשובה

מוריה רלבג
מוריה רלבג
שלום יקרה, קודם כל טוב שאת פונה, טוב שאת מרגישה בנוח לשאול כשמשהו לא ברור לך. את נורמלית, ואת כמו כולן, וחשוב לדעת את זה. הרבה בנות בגילאים שלך מרגישות רגש של התאהבות בבנים שנמצאים בסביבה שלהן. הבנים מסקרנים אותנו, אנחנו בגיל שזה מאד מעניין אותנו, הגוף שלנו בעוררות, וזוהי חוויה של לא מעט בנות. יחד עם זאת חשבי עם עצמך.. מה אני מחפשת? מי מעניק לי חום ואהבה עכשו? אולי אני זקוקה לחום ולאהבה ואני לא מקבלת אותם כרגע? אולי ההתאהבות הזו בכמה בנים כי זהו צורך שחסר לי עכשו? ובנוסף אנחנו חשופות לעולם המדיה שפותח לנו חלונות לכל מיני עולמות דמיון של אהבה והתאהבות שלעיתים מביאים אותנו למחשבות שהן לא באמת אמיתיות של פנטזיות כאלו ואחרות. לכן מה שנראה לי זה קודם כל להבין שאת נורמלית, שאין פה משהו חריג. ויחד עם זה הייתי מציעה לך לעשות בירור פנימי עם עצמך…למה אני כל כך מחפשת את ההתאהבות הזו? מה חסר לי מבחינת קשר עם היקרים לי? אולי זה ייתן מרגוע. מקווה שעזרתי ולו במעט מוריה  
לתשובה המלאה ↓
0 0 הצבעות
דרגי את הנושא
0 תגובות
תגובה מוטבעת
הצג את כל התגובות

אולי יעניין אותך...

0
אשמח לשמוע את חוות דעתכם, נא הגיבו.x
השאלה*

איזה כיף שאת כאן!
מזכירות לך שהגלישה שלך באתר זה נסתרת לחלוטין מפני הגולשות האחרות. השאלות שלך מגיעות למומחיות בלבד ויקבלו מענה במלוא הרגישות והרצינות.

שאלתך נשלחה בהצלחה!

אחת המומחיות שלנו תענה לך תשובה אישית שתשלח למייל שלך.

עדכון פרטים

שם פרטי
לא חובה
שם משפחה
כינוי*
גיל*
מייל*
סיסמה
אימות סיסמה

עדיין לא רשומה? הירשמי כאן

כינוי*
גיל*
מייל*
סיסמה*