משחק ילדות נחשב פגיעה מינית?

26/02/2024

0

שתפי:

מוגנות מינית

בס"ד היי, דיברו איתנו על פגיעות מיניות ופתאום עלה לי משהו… בילדות ממש )כזה 9( כשחברה שלי הייתה מגיעה אלי היינו משחקות אחת עם השנייה ולפעמים היא הייתה מציעה שנשחק ברופא בישבן … ושיחקנו ככה בלי תחתונים וכזה אחת לשנייה. האם זה נקרא פגיעה מינית? כי נראלי שגם אני הסכמתי לעשות איתה… תודה רבה!

תשובה

היי יקרה, טוב שכתבת. כשאנחנו לומדות להתחבר, להקשיב ולשמור על הגוף היקר שלנו ועל גבולותיו, פעמים רבות עולים וצצים זכרונות עבר כאלו ואחרים שקשורים בגוף. יש זיכרונות טובים יש זיכרונות מכאיבים ויש כאלו עם סימני שאלה… משחקים בילדות שקשורים הגוף הם דוגמא טובה לסימני שאלה כאלו. אז בואי נעשה סדר- משחקים שכוללים גוף ומגע בין ילדים נשארים בגדר משחק וחקירה כל עוד – -יש היכרות בין הילדים, -הם בגיל דומה – אין שום כפיה של צד אחד כאשר הכללים האלו תקפים, אנחנו יודעות שלרוב מדובר במשחק שנוגע גם בחקירה של הגוף ולא בפגיעה כלשהי. לפעמים הזכרונות האלו קשורים בזה שאולי לחצו עלי לשחק את זה, או גררו אותי למשחק שלא רציתי ואז מומלץ לברר את זה בטיפול אישי ולוודא שזה לא השאיר לנו צלקת כזו או אחרת בקשר שלנו עם הגוף ועם עצמנו. מקווה שהתשובה עזרה לך בבירור ובסימני השאלה זהבה טמיר
לתשובה המלאה ↓
5 1 הצבעה
דרגי את הנושא
0 תגובות
תגובה מוטבעת
הצג את כל התגובות

אולי יעניין אותך...

0
אשמח לשמוע את חוות דעתכם, נא הגיבו.x
השאלה*

איזה כיף שאת כאן!
מזכירות לך שהגלישה שלך באתר זה נסתרת לחלוטין מפני הגולשות האחרות. השאלות שלך מגיעות למומחיות בלבד ויקבלו מענה במלוא הרגישות והרצינות.

שאלתך נשלחה בהצלחה!

אחת המומחיות שלנו תענה לך תשובה אישית שתשלח למייל שלך.

עדכון פרטים

שם פרטי
לא חובה
שם משפחה
כינוי*
גיל*
מייל*
סיסמה
אימות סיסמה

עדיין לא רשומה? הירשמי כאן

כינוי*
גיל*
מייל*
סיסמה*